Via het programma challenge en support vanuit het EMC kwam ik terecht bij Judith. Tijdens het kennismakingsgesprek merkte ik dat er meteen een vertrouwd gevoel was. Het was prettig iemand te hebben die ook in het EMC Sophia heeft gewerkt en de praktijk kent.
Samen hebben we gekeken hoe ik op persoonlijk gebied mezelf kon ontwikkelen en dit in de praktijk kon toepassen. Door dit proces op een prettige manier te evalueren en reflecteren op mezelf heb ik me verder kunnen ontwikkelen rondom mijn functie en op persoonlijk gebied.
Het was erg waardevol en ik voelde me erg op mijn gemak. Door de kritische vragen die er aan me gesteld werden moest ik op mezelf reflecteren en werd ik bewust van mijn sterke en ontwikkelpunten.
Ik kon zelf de regie nemen om de hoeveel weken de sessies werden ingepland en waar dit plaatsvond. Ook had ik altijd het idee dat er een terugblik was op de vorige sessie. Hierdoor kon ik mooie vervolgstappen zetten.
Het was erg fijn en nuttig!